Drogi użytkowniku,
W razie pytań lub problemów technicznych prosimy o kontakt mailowy pomoc@learnup.pl
Pamiętaj o sprawdzeniu skrzynki SPAM.
Wyniki zaliczonych przez siebie szkoleń znajdziesz w zakładce TWOJE STATYSTYKI.
Tak, aby zmienić hasło, należy wybrać w menu dostępnym w lewym górnym rogu opcję „Zmiana Hasła”, a następnie wprowadzić otrzymane hasło systemowe i dwukrotnie wprowadzić swoje hasło (składające się nie mniej niż z 8 znaków i nie więcej niż z 32).
W takiej sytuacji należy zwrócić uwagę, czy w trakcie wprowadzania danych nie jest włączony przycisk Caps Lock (wielkość i rodzaj znaków ma znaczenie). A jeżeli kopiują Państwo dane, to należy upewnić się, czy nie została dodatkowo zaznaczona np. spacja. Gdy problem pojawia się nadal, proszę o kontakt pod adresem mailowym pomoc@learnup.pl
Na niektórych przeglądarkach może pojawić się okno z ustawieniem tłumaczenia strony, proszę ustawić opcję "nie teraz", a następnie z rozwijanej listy wybrać "nigdy nie tłumacz na język angielski":
Aby skontaktować się z Działem Wsparcia Klienta skorzystaj z formularza poniżej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numere 512 434 114
Tak, jest możliwość logowania się na komputerze, telefonie i tablecie.
W takim wypadku należy nacisnąć przycisk "NIE PAMIĘTASZ HASŁA?", który znajduje się w oknie logowania.
W oknie, które się pojawi należy wpisać nazwę użytkownika (imie.nazwisko bez polskich znaków) oraz adres e-mail.
Po wpisaniu danych kliknij "resetowanie hasła", a na ten adres zostanie wysłany mail umożliwiający ustanowienie nowego hasła.
UWAGA! Gdyby wiadomość nie trafiła do Państwa Skrzynki Odbiorczej, to prosimy o zweryfikowanie, czy nie znajduje się w folderze SPAM.
Za pomocą przeglądarki internetowej możesz zarządzać danymi podręcznymi, które są w niej zapisywane (np. pliki cookies). Do danych tych zaliczają się między innymi historia przeglądania i pobierania oraz zapisane dane wypełnionych wcześniej formularzy.
Wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie może rozwiązać niektóre problemy występujące na stronach, np. związane z ładowaniem lub formatowaniem.
Aby zapoznać sięz instrukcją kliknij na poniższy link:
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna-i-pliki-cookie-w-przegladarce#jak
Źródło: home.pl